2 Kasım 2012 Cuma


         selam ben bütün bir tavuğu, kıtlıktan çıkmışçasına elleriyle yerken klasik müzik dinleyen adam.
                  selam yine ben. evet bir kere böyle bir şey de söylemiştim telefonun ardındaki ikinci kez konuştuğum sese. sonra bunun ne kadar leş olduğuna karar verdik birlikte otururken. aslında ben daha o anda anlamıştım. sadece sesimi çıkarmadım.
                  selam, kimileri kelimelerle oynamaya çok küçük yaşta başladığını, kimileri tuvalette otururken, kimileri ot çekerken,kimileri tam da ateşli bir sevişme esnasında kelimelerin onu gelip bulduğunu büyük bir bok yiyormuşçasına anlatır. ben kelimelerin benimle oynadığını düşünüyorum. hatta düpedüz taşak geçiyorlar da denebilir.
                  ama ateşli bir sevişme de fena olmazdı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder